Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Vi spelar Shogo Part 14
J
Jo H. Anzu
2 Views • Jan 12, 2008
Description
Gorka morka som de säger i Orkennland.
Nu mera Shogo! Och helt plötsligt gick vi in i ett tåg i förra videon och nu är vi i våran mecha! Känns som en nivå klipptes där, eller skulle jag tagit min biljett till den där kassaapparaten? Gjorde jag fel? Jag vet inte!
Nu kör vi på, huzzah!
Nu mera Shogo! Och helt plötsligt gick vi in i ett tåg i förra videon och nu är vi i våran mecha! Känns som en nivå klipptes där, eller skulle jag tagit min biljett till den där kassaapparaten? Gjorde jag fel? Jag vet inte!
Nu kör vi på, huzzah!
More from User
05:24
Vi spelar Shogo Part 14
Jo H. Anzu
Related Videos
19:41
Vi spelar Deus Ex 1-1
colonel_sponsz
15:31
Vi spelar DX Battery Park/Hell's Kitchen kommenterad!
colonel_sponsz
06:01
[Vietsub] Cậu có nhớ lần đầu ta gặp nhau- SS3-Ep 3 - Vì với mình là lần đầu tiên, vì mình ngại ngùng
Nhà Của Mochi
03:55
Basshunter -- Vi Sitter i Ventrilo och spelar DotA
McElly
03:55
Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA
IlI_Shift
06:01
[Vietsub] Cậu có nhớ lần đầu ta gặp nhau- SS3-Ep 3: Vì với mình là lần đầu tiên, vì mình ngại ngùng
Mochi Team