Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Öğrencibüste kitap okudular
18 Views • Dec 18, 2019
Description
--savcı sayan açıklama
--öğrenciler açıklama
--detay görüntüler
--Milli Eğitim Müdürü Tekin röportaj
( AĞRI ) AĞRI
- Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ağrı Belediyesince, belediye tarafından öğrenciler için hizmete sunulan Öğrencibüslerde farkındalık oluşturmak amacıyla kitap okuma etkinliği düzenlendi.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün il genelinde başlatmış olduğu ‘Canlan Okuyor, Fidanlar Hayat Buluyor’ projesi kapsamında düzenlenen Öğrencibüste Kitap Okuma etkinliğinde Belediye Başkanı Savcı Sayan direksiyona geçerken, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin’de öğrencilerle birlikte kitap okudu. Belediye Başkanı Savcı Sayan yaptığı açıklamada Milli Eğitim Müdürlüğünün başlatmış olduğu projeyi desteklediklerini ve belediye olarak öğrencilere yönelik projeleri arttıracaklarını söyledi.
Belediye Başkanı Savcı Sayan’ın şoförlük yaptığı Öğrencibüste İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin ile birlikte kitap okuyan öğrenciler, hem etkinlikten hem de belediyenin kendilerine sunduğu hizmetten memnun olduklarını dile getirdiler. Etkinlik sonrasında öğrencileri, makam odasında misafir eden Başkan Sayan, burada öğrencilerle birlikte bir süre kitap okuduktan sonra onlarla hatıra fotoğrafı çektirdi. Mili Eğitim Müdürü Mehmet Faruk tekin ise yaptığı açıklamada, Ağrı genelinde üç ayı aşkın bir süredir ‘Canlar Okuyor, Fidanlar Hayat Buluyor’ projesini başlattıklarını ve bu proje ile hem kitap okuma alışkanlığı kazandırmak hem de Ağrı’yı ağaçlandırmayı amaçladıklarını söyledi.
‘Öğrencilerimiz, şehir içerisinde oluşturduğumuz kitap kumbaralarına kitap bırakacaklar’ Tekin, kent genelinde kitap okuma alışkanlığını arttırmak amacıyla başlattıkları farklı projelerin de olduğunu ifade ederek, şöyle konuştu: “Bu projemiz bununla sınırlı kalmadı. Bizim ‘Kitap Kumbaram’ projemiz ile beraber evlerinde okudukları kitapları, öğrencilerimiz bu kumbaralara bırakacaklar. Biz bu kumbaralar da elde ettiğimiz kitaplarla köy okullarına kütüphaneler kuracağız. Orada da kitapların okunmasını sağlayacağız. Yine devamı niteliğinde bizim 5 tane okunan kitap sonucunda, bir tane fidan dikeceğiz, Şu ana kadar üç ayda okuduğumuz kitap sayısı 340 bini buldu ve şu anda diktiğimiz fidan sayısı da 60 bini geçti. Bu da bizim için çok sevindirici. Bu sadece bir başlangıç İnşallah yaza kadar bu sayı daha da artıracağız. Nisan ayından itibaren fidanlarımız da dikerek hem çevreye katkıda bulunmuş olacağız hem de kitap okuma alışkanlığını kazandırmış olacağız.” (RD-
http://beyazgazete.com/video/webtv/guncel-1/ogrencibuste-kitap-okudular-789629.html</a>
Keywords & Tags
More from User
Mersin’de Restoranda Kavga Mezitli Belediye Başkanı Ahmet Serkan Tuncer saldırdı sonrasında dayak yedi
beyazgazete
GÖKÇERİ İlk Uçuşunu Gabar’da Yaptı Yerli Hava Balonu IDEF 2025’te Sahneye Çıkıyor
beyazgazete
Vekiller el sıkışmak istemiyordu! Ali Mahir Başarır garip hareketlerine devam ediyor
beyazgazete
Ankara'da İçişleri Bakanlığı önünde patlama! Bölgede operasyon düzenlendi
beyazgazete
İsveç’te skandal olay! Türk çocuğu eşcinsel aileye verildi…
beyazgazete
Mauro Icardi'den 'Aşkın Olayım' şarkısını söyledi!
beyazgazete
Related Videos
Burdur-Farkındalık İçin Kitap Okudular
Haberler.com
Tokat Farkındalık Oluşturmak İçin Meydanda Kitap Okudular
Haberler.com
ŞIRNAK'TA FARKINDALIK OLUŞTURMAK İÇİN KENT MEYDANINDA KİTAP OKUDULAR
Haberler.com
Farkındalık oluşturmak için yemek yemeyip, kitap okudular
beyazgazete
Antalya farkındalık için otobüste kitap okudular
Haberler.com
Jandarma'dan Örnek Davranış...önce Kitap Hediye Ettiler, Sonra Çocuklarla Kitap Okudular
Haberler.com