Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Bakan Arslan: Avrasya Tüneli'nden Cezasız Geçiş Yok
583 Views • Oct 08, 2017
Description
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslann, yaptığı açıklamada, Avrasya Tüneli'nde Otomatik Geçiş Sistemi (OGS) ve Hızlı Geçiş Sistemi'nin (HGS) kullanıldığını ancak zaman zaman kaçak geçişlerin olduğunu ifade ederek "Bakiye yetersizliğinden, araçtaki OGS cihazının arızalı olmasından veya HGS etiketinin uygun yere yapışmamasından ya da yıpranmasından kaynaklı bazı sıkıntılar olabiliyor." diye konuştu.
15 GÜNÜ GEÇİNCE CEZA 10 KATINA ÇIKIYOR
HGS etiketinin doğru yere yapışması, yıpranmamış olması ve OGS cihazının çalışıyor olmasının önemine dikkati çeken Bakan Arslan, kaçak geçişten veya yetersiz bakiye ile geçişlerde 15 gün içinde yapılan ödemelerin cezaya tabii olmadığını ancak bu süreyi geçen durumlarda 10 kata kadar ceza uygulandığını anlattı. Haber</a>
http://haberler.com/avrasya-tuneli-nden-cezasiz-gecis-yok-uyarisi-1-10108778-haberi/
Keywords & Tags
More from User
Akciğer Kanseri Hastaları İçin Aşı Umudu
Haberler.com
Spor Salonları Yok Ama Onlarca Kupaları Var
Haberler.com
MP Antalyaspor, Kayseri Erciyesspor'u 3-1 Yendi
Haberler.com
Satranç
Haberler.com
Rıdvan Dilmen: Bugün Sahada Mancini Değil Ergin Ataman Vardı
Haberler.com
Sergen, Galatasaraylı Eboue'ye Kızdı
Haberler.com
Related Videos
Avrasya Tüneli'nden geçiş, motosiklet tutkunlarını sevindirdi
Haberler.com
Bakan Karaismailoğlu'ndan Avrasya Tüneli'nden geçiş rekoru açıklaması
Haberler.com
Avrasya Tüneli'nden Geçiş Ücreti: 4 Dolar+ KDV
Haberler.com
Avrasya Tüneli'nden Geçiş Ücretine Zam Geldi
Haberler.com
Avrasya Tüneli'nden geçiş ücreti belli oldu
Hürriyet
Arslan - Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki Serbest Geçiş Sistemi Çalışması
Haberler.com