Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Perotti: "Burada olmaktan mutluyum"
11 Views • Oct 08, 2020
Description
"FENERBAHÇE'DE OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM"
"Burada olduğum için çok mutluyum. Fenerbahçe gibi bir takıma gelmek benim için mutluluk verici. Takımın kapasitesi çok yüksek. Bu geniş kadromuzla birlikte başarıya ulaşacağımıza inanıyorum."
"CİDDİ BİR SAKATLIĞIM YOK"
"Futbolda elbette sakatlık riski var. Yaş ilerledikçe biraz daha fazla sakatlanma riski artıyor. 32 yaşındayım ve bir profesyonelim. Çok ciddi bir sakatlığım yok. Sanırım 1 hafta içerisinde takıma katılacağım."
"GELMEDEN ÖNCE CENGİZ ÜNDER VE SOSA İLE KONUŞTUM"
"Buraya gelmeden önce Cengiz Ünder ile konuştum. Şehir ve takım hakkında güzel paylaşımları oldu. Sadece Cengiz'e sormadım. Daha önce burada oynayan Güney Amerikalı futbolcularla da konuştum. Ardından buraya gelmek için hiçbir şüphem kalmadı. Henüz şehri tanımıyorum ama şu ana kadar gördüklerimden dolayı çok mutluyum. Roma'dan buraya gelmek zor karardı ama şu ana kadar gördüklerimle gerçekten mutluyum. Sosa ile de konuşmuştum. Ortega'yı şahsen tanımıyorum ama sıra dışı ve onur duyduğumuz bir futbolcu."
"İSTANBUL, ARJANTİN'E ÇOK BENZİYOR"
"Ben küçüklüğümden beri futbolla yaşayan biriyim. Diğer ligleri sürekli takip ediyordum. Daha önce buradaki maçları da izledim. Buradaki atmosfer Güney Amerika'ya özellikle Arjantin'de Boca Juniors'a çok benziyor. İnsanlar çok tutkulu. Fenerbahçe tarihinde birçok kupalara ve başarılara sahip bir takım. Bana böyle bir şans geldiği için değerlendirmek istedim."
"BAŞKA TAKIMDAN TEKLİF GELMEDİ"
"Karagümrük maçında takımın oyunu hoşuma giti. Her zaman ileriye giden bir takım vardı. Karşı takıma da bakıldığında, başlangıçtaki oyun stillerini değiştirip daha çok atağı düşündüler. Kazandık, önemli olan da bu. Fenerbahçe dışında net bir şekilde başka takımdan teklif gelmedi."
"SOL AÇIKTA OYNAMAYI TERCİH EDERİM"
"Ben sol açık bölgesinde kendimi daha rahat hissediyorum. Bizim gibi futbolcular farklı bölgelerde de oynamaya alışkın olmalı. Sağ tarafta veya ortada da oynadım. Teknik heyetin nerede ihtiyacı varsa orada oynarım. Benim tercihim elbette sol açık olur."
"EMRE BELÖZOĞLU İLE İKİ KEZ GÖRÜŞTÜK"
"Emre Belözoğlu ile internet üzerinden görüntülü olarak iki kez konuştuk. Fenerbahçe'ye gelmemi çok istedi. Benim de sorularım oldu. Hepsini çok iyi bir şekilde cevapladı. Daha sonra sözleşme detayları üzerine konuştuk. Son 2-3 günde her şey netleşti ve buraya geldim."
Keywords & Tags
More from User
Abdullah Avcı'nın hakem isyanı
FutbolArena
Ömer Erdoğan: "Son dakikada 1 puan almamız bizim açımızdan önemliydi"
FutbolArena
Selim Ay'dan Podolski açıklaması! "Amacım rencide etmek değildi.."
FutbolArena
Fatih Mert: "Beşiktaş'tan bir puan almak mutluluk verici"
FutbolArena
Emre Kocadağ: "Şampiyonluk hedefimize ulaşacağız"
FutbolArena
Rıza Çalımbay: "İkinci yarı takımım gerçekten çok iyi oynadı"
FutbolArena
Related Videos
Spor Kayserisporlu Mensah Burada Olmaktan Mutluyum Hd
Haberler.com
Son dakika... SPOR Sivasspor'un yeni transferi Angielski: Burada olmaktan mutluyum
Haberler.com
Galatasaraylı Futbolcu Bruma Burada Olmaktan Çok Mutluyum
Haberler.com
Phillip Cocu: 'Burada olmaktan dolayı mutluyum gururluyum' - İSTANBUL
beyazgazete
Cumhurbaşkanı Erdoğan 6 yıl sonra Atina'da: Burada olmaktan çok mutluyum
Haberler.com
Cumhurbaşkanı Erdoğan 6 yıl sonra Atina'da: Burada olmaktan mutluyum
Haberler.com