Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Oto Çekicileri Eylem Yaptı
8 Views • Nov 17, 2018
Description
TEM Otoyolu tır parkında bir araya gelen grup adına açıklama yapan Mürsel Balta, "En büyük sıkıntımız, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nü kullanamıyor olmamız. Kullanan arkadaşlara büyük para cezaları geliyor. Araçlarımız ikinci köprüden geçemediğinden vatandaşlar da bundan rahatsız oluyor. Vatandaşlar, araçlarını Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden çektirmek zorunda kalıyor. Bu anlamda yetkililerden yardım bekliyoruz." diye konuştu.
Açıklamanın ardından korna çalarak konvoy halinde Kavacık'a kadar giden grup, burada dağıldı. Haber</a>
https://www.haberler.com/oto-cekicileri-eylem-yapti-11447611-haberi/
More from User
Akciğer Kanseri Hastaları İçin Aşı Umudu
Haberler.com
Spor Salonları Yok Ama Onlarca Kupaları Var
Haberler.com
MP Antalyaspor, Kayseri Erciyesspor'u 3-1 Yendi
Haberler.com
Satranç
Haberler.com
Rıdvan Dilmen: Bugün Sahada Mancini Değil Ergin Ataman Vardı
Haberler.com
Sergen, Galatasaraylı Eboue'ye Kızdı
Haberler.com
Related Videos
Edirne Eylem, 6 Yıldır Oto Boyacılığı Yapıyor
Haberler.com
2 Çocuk Annesi Eylem Kuşçu, Oto Boyacılığında Erkeklere Taş Çıkartıyor
İhlas Haber Ajansı
UKRAYNALILAR TAKSİM'DE EYLEM YAPTI
Haberler.com
GAZİLER ANKARA' DA EYLEM YAPTI
Ulusal Kanal
Kurbanlıkların Parasını Alamayınca Eylem Yaptı
Haberler.com
Hayvanseverler, "Roni" için eylem yaptı -
Haberler.com