ReePrime
Maçın ardından

Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.

Maçın ardından

H
Haberler.com

120 Views • May 24, 2019

Description

Beşiktaş'ın başında son maçına çıkan teknik direktör Şenol Güneş, görevini mutlu bir şekilde bitirdiğini söyledi.

Siyah-beyazlı takımın Spor Toto Süper Lig'de Kasımpaşa'yı 3-2 yendiği maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Güneş, "Sezona galibiyetle başladık, galibiyetle bitirdik. İlk geldiğimde de kazanmıştık. İyi, kötü günlerimiz var. Büyük hikayelerimiz var. Güzel ve çirkin tarafı var. Burada olduğumdan dolayı çok mutlu ve gururluyum." dedi.
Kendisine destek veren herkese teşekkür eden Güneş, "Her gün sokakta sıcak karşılayan, şartlar ne olursa olsun destek veren Beşiktaş'ın sembolü ve gururu olan taraftarlara teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
"Veda demeyelim de ayrı kalmayı yaşıyorum." diyen Güneş, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Ayrılık kelimelerle tarif edilemez. Duyguların son noktası bu. Bu duygularımı korumaya çalışan biriyim. Üzgünüm ve yorgunum. Son 3 günde yaşadıklarım bana ağır geldi. Haber</a>

https://www.haberler.com/macin-ardindan-12-12084163-haberi/