ReePrime
Maçın Ardından

Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.

Maçın Ardından

H
Haberler.com

10 Views • May 11, 2018

Description

Spor Toto 1. Lig'de play-off yarı final ilk maçında Ümraniyespor'u sahasında 4-3 mağlup eden Büyükşehir Belediye Erzurumspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, güzel bir futbolla galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.


Altıparmak, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, galibiyet için bütün futbolcularını kutladığını belirtti.

Sezonun en güzel maçlarından birini herkese izlettirdiklerini aktaran Altıparmak, "Herkes her halde hop oturup hop kalkmıştır. Takımım sahada yapılması gereken her şeyi harfi harfine yerine getirdi. Özellikle ilk yarı çok farklı kazanabileceğimiz bir karşılaşmaydı, rakibin kaçırdığı bir tane gol pozisyonu var zaten. Maçın büyük bölümünde baskılı oynayan, golü arayan, gol atmak için pozisyon üreten takımdık." diye konuştu.

Rövanş maçı için avantajlı skor yakaladıklarına inandığını dile getiren Altıparmak, şu ifadeleri kullandı:

"4 gol atmamız sevindirici, 3 gol yememiz de bizim için kötü. Haber</a>

https://www.haberler.com/macin-ardindan-12-10842242-haberi/