ReePrime
Groenendijk: "2 puan kaybettik"

Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.

Groenendijk: "2 puan kaybettik"

H
Haberler.com

17 Views • Jan 15, 2022

Description

- Groenendijk: "2 puan kaybettik" Alfons Francıscus Groenendıjk: "Faul olmayan pozisyondan gelen topla golü yedik, iki puana mal oldu" FT Antalyaspor Teknik Sorumlusu Alfons Francıscus Groenendıjk, faul olmayan pozisyondan yedikleri golle 2 puan kaybettiklerini söyledi.
- Groenendijk: "2 puan kaybettik"
Alfons Francıscus Groenendıjk:
"Faul olmayan pozisyondan gelen topla golü yedik, iki puana mal oldu"
ANTALYA - FT Antalyaspor Teknik Sorumlusu Alfons Francıscus Groenendıjk, faul olmayan pozisyondan yedikleri golle 2 puan kaybettiklerini söyledi.
Süper Lig'in 21. haftasında FT Antalyaspor, sahasında karşılaştığı Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Groenendıjk, Ahmet Çalık'ın vefatından çok üzgün olduklarını belirterek Konyaspor ve spor camiasına baş sağlığı diledi.
Puanla tanıştıkları için mutlu olduklarını dile getiren Groenendıjk, "3 puan istedik ama 1 puan aldık. Haber</a>

https://www.haberler.com/groenendijk-2-puan-kaybettik-14669117-haberi/