Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Fikret Orman oyunu kullandı
16 Views • May 12, 2019
Description
- İSTANBUL
- Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Olağan Seçimli Genel Kurul'da oyunu kullandı. Başkan Orman, 1 numaralı sandıkta kullandığı oyun ardından "Hayırlı olsun" dedi.
Beşiktaş'ta gerçekleşen Olağan Seçimli Genel Kurul'da Başkan . 1 numaralı sandıkta oy kullanan Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, daha sonra seçimin hayırlı olmasını diledi.
http://beyazgazete.com/video/webtv/spor-4/fikret-orman-oyunu-kullandi-706246.html</a>
More from User
Mersin’de Restoranda Kavga Mezitli Belediye Başkanı Ahmet Serkan Tuncer saldırdı sonrasında dayak yedi
beyazgazete
GÖKÇERİ İlk Uçuşunu Gabar’da Yaptı Yerli Hava Balonu IDEF 2025’te Sahneye Çıkıyor
beyazgazete
Vekiller el sıkışmak istemiyordu! Ali Mahir Başarır garip hareketlerine devam ediyor
beyazgazete
Ankara'da İçişleri Bakanlığı önünde patlama! Bölgede operasyon düzenlendi
beyazgazete
İsveç’te skandal olay! Türk çocuğu eşcinsel aileye verildi…
beyazgazete
Mauro Icardi'den 'Aşkın Olayım' şarkısını söyledi!
beyazgazete
Related Videos
Spor beşiktaş'ta fikret orman da oyunu kullandı
Haberler.com
Fikret Orman Oyunu Kullandı
Haberler.com
Fikret Orman Oyunu Kullandı
Türkiye Gazetesi
Fikret Orman oyunu kullandı "İç çekişmeler Beşiktaş'a zarar verir"
Hürriyet
Fikret Orman oyunu böyle kullandı
FutbolArena
Başkan Fikret Orman oyunu kullandı
beyazgazete