Hosted by Dailymotion. For legal issues report at the Copyright Center, report us on DMC, or use the Instant Removal tool.
Afşin'de Şarbon Paniği
Description
Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesi Çobanbeyli Mahallesinde aralıklarla iki büyükbaş hayvan telef oldu. Telef olan hayvanlarda yapılan incelemelerde şarbon hastalığı görüldü.
NetGazete YouTube Kanalına Abone Olmak İçin
►
Şarbon hastalığı görülen Çobanbeyli mahallesinde, Kahramanmaraş Tarım ve Orman Müdürlüğü, Afşin İlçe Orman ve Tarım Müdürlüğü ve Afşin İlçe Sağlık Müdürlüğünden yetkililer tedbir aldı.
Edinilen bilgiye göre, İsmail ve Ali K. adlı çiftçilere ait inekler belirli aralıklarla öldü. İneklerin ölmesi sonucu şarbon ihtimaline karşı Kahramanmaraş Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Afşin Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü ve İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından tedbir alındı.
Ayrıca, iki şahsın da elinde yaraların çıkması nedeniyle hastaneye gittiği, yapılan kontrolünde şarbon belirtilerinin görülmesi nedeniyle İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından İlçe Tarım Müdürlüğü’ne bilgi verildiği ve şahsın yediği etten örnekleri alınarak tahlil amaçlı Adana Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne gönderildiği, yapılan tahlil sonucunda ette şarbon olduğunun tespit edildiği öğrenildi. Tarım Müdürlüğünce yaklaşık bin 500 hayvanın bulunduğu mahallede hayvan giriş ve çıkışının yasaklandığı bildirildi.
NetGazete Resmi Web Sitesi
►
NetGazete Sosyal Medya Adresleri
►
►
►
►
NetGazete Haber Yayın Akışı
►
NetGazete YouTube Kanalına Abone Olmak İçin
►
Şarbon hastalığı görülen Çobanbeyli mahallesinde, Kahramanmaraş Tarım ve Orman Müdürlüğü, Afşin İlçe Orman ve Tarım Müdürlüğü ve Afşin İlçe Sağlık Müdürlüğünden yetkililer tedbir aldı.
Edinilen bilgiye göre, İsmail ve Ali K. adlı çiftçilere ait inekler belirli aralıklarla öldü. İneklerin ölmesi sonucu şarbon ihtimaline karşı Kahramanmaraş Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Afşin Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü ve İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından tedbir alındı.
Ayrıca, iki şahsın da elinde yaraların çıkması nedeniyle hastaneye gittiği, yapılan kontrolünde şarbon belirtilerinin görülmesi nedeniyle İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından İlçe Tarım Müdürlüğü’ne bilgi verildiği ve şahsın yediği etten örnekleri alınarak tahlil amaçlı Adana Veteriner Kontrol Enstitüsü Müdürlüğüne gönderildiği, yapılan tahlil sonucunda ette şarbon olduğunun tespit edildiği öğrenildi. Tarım Müdürlüğünce yaklaşık bin 500 hayvanın bulunduğu mahallede hayvan giriş ve çıkışının yasaklandığı bildirildi.
NetGazete Resmi Web Sitesi
►
NetGazete Sosyal Medya Adresleri
►
►
►
►
NetGazete Haber Yayın Akışı
►
Keywords & Tags
More from User
02:52
Kaldırımda Yürüyenler Saniyelerle Kurtulmuştu İşyeri Çalışanı Mersin'deki Kaza Anını Anlattı
NetGazete
03:15
Bursa'da Yollar Buz Pistine Döndü, Kazalar Peşpeşe Böyle Yaşandı
NetGazete
01:15
Sağanak Nedeniyle Dereler Taştı... Vatandaşlar Mahsur Kaldı
NetGazete
02:35
Beykoz’da Çamura Saplanan İnek Kurtarıldı
NetGazete
01:02
Çamura Saplanan Buzağıyı Sırtında Taşıyarak Kurtardı
NetGazete
04:37
40 Saniyelik Hortum Sanayi Sitesini Savaş Alanına Çevirdi
NetGazete